تنهایی یعنی این...
درباره وبلاگ

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه. عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه. بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 352
بازدید کل : 64724
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

!دختر تنها!
جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : سیده مائده       

 

 

       من نمیتونم بخوابم ،چه جوری تو خوابه خوابی؟ ،

       میشه عاشقت بمونم ؟ ،چه سواله بی جوابی

       من فراموشت نکردم ، تو فراموشم که کردی
  
       اینهمه واسه تو مردم ، تو یکبارم تب نکردی

       عمر این روزا کوتاست ، خوشی این دورو براست

       هرچی غصه ست واسه من ، خنده ها ماله شماست

       کاش میدونستی چقدر ، تو دلم جات خالیه

       دیگه باورم شده ، زندگی یه بازیه

       من و شرمنده نکن ، من و شرمنده نکن
  
       نه دیگه بیشتر از این ، منو بازنده نکن

       نه ، منو شرمنده نکن ، منو شرمنده نکن

       نه دیگه ، بیشتر از این، منو بازنده نکن

       تو کجایی که ببینی ، چه سیاهه روزگارم

       دل به هیچکسی ندادم ، با اینکه تورو ندارم

       من از این زمونه سیرم ، شایدم این روزا بمیرم

      تو قشنگتر از همیشه ، من همون جوونه پیرم

      من و شرمنده نکن ، من و شرمنده نکن

      نه دیگه بیشتر از این ، منو بازنده نکن

      نه ، منو شرمنده نکن ، منو شرمنده نکن

 نه دیگه ، بیشتر از این، منو بازنده نکن






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: